Donfish.org: Рыбалка в Донбассе

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Donfish.org: Рыбалка в Донбассе » Беседка » Оружие


Оружие

Сообщений 301 страница 330 из 997

301

http://images.vfl.ru/ii/1443043741/6c20fdd8/9975062_m.jpg

БМП-1УМ

0

302

http://images.vfl.ru/ii/1443043995/a1c45303/9975067_m.jpg

ББМ "Тритон"

0

303

http://images.vfl.ru/ii/1443044169/822de64f/9975072_m.jpg

"Барс 8" корпорации Богдан.

0

304

http://images.vfl.ru/ii/1443044422/72489315/9975116_m.jpg

Новый плавающий бронетранспортер «Варан», с колёсной формулой 8х8, разработан с учетом перспективных потребностей Национальной гвардии Украины. В носовой части БТРа располагается механик- водитель и командир, далее – отделение для десанта. Двигатель расположен справа от механика и командира. Десант покидает бронетранспортер через заднюю аппарель.

0

305

http://images.vfl.ru/ii/1443044667/39c90cb2/9975131_m.jpg

Вариант Дозор-Б под названием "Оцилла".

0

306

http://images.vfl.ru/ii/1443045474/a8b560e7/9975174_m.jpg

Основний бойовий танк Т-64БВ
Основний бойовий танк Т-64Б (БВ) є модернізацією танка Т-64А. У танку Т-64Б (БВ) знайшли відображення принципово нові конструктивні рішення - вперше була розроблена автоматична система управління вогнем 1А33-1 з прицілом з лазерним далекоміром, балістичним обчислювачем з датчиками вхідної інформації, стабілізатора озброєння 2Е42 і комплексом керованого озброєння КУВ 9ДО112-1. Для захисту машини на корпус і башту встановленийдинамічний захист «КОНТАКТ».
Надійність та конструкторські резерви танка Т-64Б (БВ) дозволили провести глибоку модернізацію танка, в результаті якої було створено сучасний танк «Булат».
Тактико-технічні характеристики:
Вага, т 39 - 42.5
Екіпаж, чол. 3
Габаритні розміри, мм:
- довжина, з гарматою вперед 9,225;
- довжина корпусу 6,540;
- ширина 3,600;
- висота 2,172.
Озброєння:
- гармата, мм 125;
- кулемет, мм 7.62;
- зенітний кулемет, мм 12.7.
Температурний режим роботи, ° С -40 ... +50
Потужність двигуна, к.с. 700
Швидкість максимальна, км / год 60.5
Запас ходу, км 600

0

307

http://images.vfl.ru/ii/1443045765/b12cc300/9975184_m.jpg

Бойовий танк Т-72 АГ
Для підвищення бойової ефективності танків Т-72, які знаходяться в експлуатації, Харківським конструкторським бюро з машинобудування ім. А.А. Морозова розроблена і реалізована комплексна програма їх модернізації до конфігурації Т-72АГ. Програма модернізації передбачає усунення відставання Т-72 по бойовими характеристиками, вогневої потужності і живучості від сучасних бойових танків і продовжує термін служби нинішнього покоління танків на 15-20 років. Т-72АГ вперше був показаний на виставці «IDEX-97» (Абу-Дабі, ОАЕ) в 1997 році.
Реалізована на Т-72АГ модернізація передбачає заміну штатного двигуна потужністю 780/840 к.с. новим двигуном серії 6ТД, який був розроблений для танків Т-80УД/Оплот. Є два різних варіанти дизельних двигунів: 6ТД-1 потужністю 1000 к.с. і 6ТД-2 потужністю 1200 к.с. Обидва двигуни забезпечують високі характеристики при експлуатації в умовах пустелі при температурах навколишнього середовища до 55 градусів вище нуля. Двигуни 6ТД-1 і 6ТД-2 можуть працювати на різних видах палива, в тому числі: дизельне, бензин, гас, паливо для реактивних двигунів або ж їх суміш в будь-якій пропорції. Компактність двигуна і особливості конструктивної схеми дозволяють розмістити його поперечно в МТО танка і співвісно з бортовими коробками передач. Це значно спрощує трансмісію танка і забезпечує мінімальні розміри МТО - 3,1 м3.
Для підвищення тактичної мобільності Т-72АГ додатково може бути обладнаний супутниковою системою навігації. Для підвищення рівня захисту на танку Т-72АГ встановлюються додаткові броньові модулі на лобові частини корпусу та башти, вбудований динамічний захист (ВДЗ) на корпус і башту, а також бортові екрани з ВДЗ в передній частині корпусу. З метою підвищення захисту екіпажу від зброї масового ураження на танк Т-72АГ встановлюється система колективного захисту, призначена для герметизації населеного відділення. Додатково на Т-72АГ може бути встановлений комплекс оптико-електронної протидії «Варта».
На танку Т-72АГ при модернізації можливо зберегти штатну 125-мм гармату 2А46. Однак для підвищення вогневої мощі її доцільно замінити на 125-мм гармату КБА1 українського виробництва. Ця гармата забезпечує найвищу ймовірність потрапляння з танкового озброєння не тільки при стрільбі з місця по місцю, а й при стрільбі в русі по рухомій цілі. Крім того, існує варіант модернізації Т-72 із застосуванням гармати калібру 120 мм і боєприпасів стандарту НАТО. Відмінною рисою Т-72АГ є наявність зенітної установки закритого типу, розміщеної на командирському люку. Також на модернізованому танку Т-72АГ встановлюється сучасний комплекс управління вогнем, що дозволяє ефективно вражати нерухомі і рухомі цілі як з місця, так і у русі. На заміну прицілу ТПД-К1 встановлений приціл 1Г46 з лінією візування, стабілізованою як у вертикальній, так і в горизонтальній площинах. Замість нічного прицілу ТПН-1 (ТПН-3), встановлений нічний комплекс навідника ТО1-КО1Е з прицілом ТПН-4Е. Даний приціл забезпечує дальність бачення вночі в пасивному режимі до 1200 м. Новий комплекс управління вогнем танка може включати в себе комплекс керованого озброєння.
Пропоновану модернізацію технічно можливо проводити на виробничих потужностях в країні замовника, що зводить собівартість робіт до мінімуму. Передбачається використання якомога більшої кількості компонентів і вузлів місцевого виробництва, більша частина роботи буде проводитися в країні замовника, і лише найбільш складні компоненти будуть закуповуватися. При цьому остаточна збірка проводитиметься в країні замовника.

0

308

http://images.vfl.ru/ii/1443046077/942c3afc/9975201_m.jpg

Основний бойовий танк Т-80УД
Основний бойовий танк Т-80УД був розроблений ХКБМ на початку 80-х років і надійшов у серійне виробництво на державному підприємстві «Завод імені Малишева» в 1985 р
Т-80УД оснащений сучасним комплексом управління вогнем, що забезпечує ведення стрільби навідником і командиром по нерухомим і рухомим цілям з місця і в русі з високою ймовірністю попадання з першого пострілу. Озброєння танка Т-80УД складається з 125-мм гармати, 7,62-мм спареного кулемета і 12,7-мм зенітного кулемета. В екіпажа танка також в наявності автомати, гранати і сигнальний пістолет. Основне озброєння -125-мм гладкоствольна гармата КБА 3, заряджається за допомогою автомата заряджання конвеєрного типу. Особливістю танка є наявність керованого озброєння, яке дозволяє вести вогонь з гармати керованими ракетами з лазерним наведенням на дальностях до 5000 м. В комплексі управління вогнем передбачена так звана зона дозволу пострілу, тобто після натискання кнопки стрільби постріл відбудеться тільки за умови, що величина неузгодженості лінії візування і осі каналу ствола не перевищує заданого значення. Розмір «зони дозволу пострілу» регулюється при налаштуванні комплексу управління вогнем у складі танка.
З метою забезпечення можливості спостереження за місцевістю в широкому секторі у членів екіпажу в наявності однократні прилади спостереження. Броньовий захист Т-80УД, що включає сучасну багатошарову броню і встановлений на вежі і корпусі, комплект, вбудованого динамічного захисту, забезпечує танку високий рівень живучості на полі бою. Танк Т-80УД може приховувати своє місцезнаходження на полі бою за допомогою постановки димової або аерозольної завіси. На бортах башти встановлено по чотири пускові установки димових гранат, які приводяться в дію електричним способом. З метою зниження теплової помітності танка на полі бою, дах моторно-трансмісійного відділення Т-80УД оснащена спеціальною теплової захистом. На основний бойовий танк Т-80УД встановлений 6-циліндровий дизельний двигун 6ТД-1 потужністю 1000 к.с. Повітрозабірні пристрій двигуна забезпечує надходження в двигун повітря з найменш запиленій точки танка. Крім того, повітрозабірні пристрій дозволяє танку долати водні перешкоди глибиною до 1,8 м без підготовки.
Підвіска - торсіонна. З кожного борту корпусу - шість подвійних обгумованих опорних ковзанок. Направляюче колесо знаходиться в носовій частині корпусу, привідне колесо - в кормовій. Також в наявності підтримуючі ролики. Верхня частина підвіски захищена бортовими екранами, які броньовані в носовій частині корпусу (з установкою вбудованого динамічного захисту). Штатне обладнання основного бойового танка Т-80УД також включає систему колективного захисту, обладнання для підводного водіння, систему вибухопожежопридушення, протирадіаційний захист (підбивка) та обладнання самообкопування (розміщене на нижньому похилому листі кормової частини корпусу). Устаткування підводного водіння дозволяє танку долати водні перешкоди глибиною до 5 м (водні перешкоди глибиною до 1,8 м танк Т-80УД долає без підготовки).
ОБТ Т-80УД демонструвався і проходив випробування в Пакистані в 1993 і 1995 в рамках тендера на поставку нового ОБТ для цієї країни. У 1996 р Пакистан уклав з Україною контракт на поставку 320 Т-80УД. У 1999 р контракт був успішно виконаний. В машини останніх партій було впроваджено багато систем і вузлів Т-84, в тому числі нова зварювально-катана башта і т.д. В даний час Т-80УД знаходиться на озброєнні України, Росії та Пакістану.

0

309

http://images.vfl.ru/ii/1443046348/46c24d4e/9975210_m.jpg

Украина представила на выставке в Польше модернизированный комплекс ПВО «Квадрат-2Д»
Во время 23-й Международной выставки оборонной промышленности MSPO 2015 в Польше впервые был представлен модернизированный комплекс противовоздушной обороны 2К12-2Д «Квадрат-2Д».
Комплекс ПВО 2К12-2Д «Квадрат-2Д» модернизированный специалистами украинского предприятия «Укроборонсервис» предназначается прежде всего для поставок на экспорт в страны где ранее находились на вооружение комплексы ПВО «Куб-М1»,
Комплекс ПВО «Квадрат-2Д» также заинтересовал украинские вооруженные силы, которые ищут способы быстрого и недорого способа нарастить возможности сил противовоздушной обороны.
Комплекс «Куб» был принят на вооружение советской армии в январе 1973 года и стал усовершенствованным вариантов зенитного ракетного комплекса «Куб», который разрабатывался в качестве средства ПВО для прикрытия танковых и мотострелковых военных дивизионов.
mkBbc7cWAeEРемонт устаревшего советского ЗРК до уровня «Квадрат-2Д» предполагает восстановление технического ресурса устарелой техники, а также модернизацию таких элементов зенитного ракетного комплекса:
-капитальный ремонт и усовершенствование самоходной разведки и наведения 1С91М1;
-капитальный ремонт и усовершенствование пусковой установки 2П22М1;
-капитальный ремонт транспортно-зарядного автомобиля 2Т7;
-капитальный ремонт гусеничных автомобилей ГМ568 и ГМ578.
Во время создания ЗРК «Квадрат-2Д» разработчики увеличили срок эксплуатации технических систем до 15 лет, заменили устарелую аппаратуру цифровой, повысили уровень помехозащищенности и целераспределения; а также повысили ремонтопригодность ЗРК «Квадрат-2Д».
Что касается модернизации гусеничных машин ГМ568 и ГМ578, то ГП «Укроборонсервис» принял решение повысить мощность двигателей этих автомобилей с 240 л. с. до 280 л. с. (этого можно достичь, заменив двигатель В-6 на двигатель В-6М). Также разработчики намерены улучшить систему охлаждения, модернизировать систему тушения пожара и заменить радиостанции с Р-123 на Р-173.
Усовершенствование самоходной разведки и наведения 1С91М1 предполагает введение системы тепловизора (это позволит обнаруживать цели в условиях недостаточной видимости); замену телевизионно-оптического визира 9Ш33 на комбинированную теплотелевизионную систему; введение режима сопровождения цели.
Суть модернизации самоходной пусковой установки 2П25М1 состоит в том, что будет:
-осуществлена полная замена счетно-решающего прибора 1А18М1 на цифровую вычислительную систему;
-усовершенствована система следящего привода;
-заменена аппаратура синхронной связи на цифровую технику;
-произведена замена схем с лампами на твердотельные

0

310

http://images.vfl.ru/ii/1443046861/cd502fb9/9975245_m.jpg

Бойова колісна плаваюча машина БТР-3е
Оборонна промисловість України пропонує для оснащена своїх збройних сил і армій країн потенційних замовників бронетранспортер під абревіатурою БТР-3е. Розроблений і створений в Конструкторському бюро з машинобудування ім. А. Морозова цей бронетранспортер має всі шанси відвоювати свій сегмент на вельми конкурентному ринку легкої бронетехніки.
БТР-3е - бойова колісна плаваюча машина вагою 16 тонн, що володіє високою рухливістю та вогневої міццю. Екіпаж складається з 9 осіб: командира відділення (машини), стрілка, механіка-водія і шести десантників.
На український бронетранспортер можна встановлювати силові установки як вітчизняних, так і зарубіжних виробників. На БТР у версії «3Е1» встановлено український дизельний двигун УТД-20 («Південьдізельмаш», м. Токмак) потужністю 300 к.с., який успішно експлуатується при температурі до плюс 50 градусів (в тіні). УТД-20 вельми невибагливий і універсальний - він може «харчуватися» як дизельним паливом, так і авіаційним гасом. Запас ходу по паливу на шосе - 750 км.
Коробка передач на БТР-3е - механічна, що здешевлює вартість машини в порівнянні з застосуванням автоматичної трансмісії. Усі вісім ведучих коліс БТР-3е можна «одягнути» як у французьку гуму «Michelin», так в сучасні шини від українського виробника «Дніпрошина». Дані боєстійкі шини ідеально підходять для умов жарких країн і дозволяють максимально використовувати всю міць двигуна - забезпечити бронетранспортеру швидкість до 100 км/год. по шосе (для порівняння: російський БТР-80 може рухатися на своїх «гумових ногах» на максимальній швидкості 80 км/год. не більше півгодини). Тиск на грунт - 0,2-0,3 Мпа.
БТР-3е - машина плаваюча. Один водометний рушій встановлений в кормовій частині корпусу. Для подолання водної перешкоди водій, не виходячи з машини, піднімає водовідбивний щиток і включає водовідкачуючи насоси. Швидкість на плаву - до 10 км / ч.
Броньована сталь зварного корпусу бронетранспортера має повне право носити тавро «зроблено в Україні». Заводи «Азовсталь» і «Запоріжсталь» забезпечують вітчизняних виробників високоякісною продукцією, яка конкурентна кращим зарубіжним аналогам. Крім цього, додатково броня посилена «прошарком» з кевлара. Таке поєднання забезпечує екіпажу захист від 12,7-мм куль противника і повністю відповідає стандартам бронювання, застосовуваним в країнах НАТО. Конструкція бронекорпуса і ходової частини забезпечує хорошу стійкість від дії вибуху після наїзду на протитанкові міни. Щоб екіпаж машини і десант на борту почував себе комфортно, збільшена висота десантного відділення. При бажанні замовника на бронетранспортери може встановлюватися кондиціонер. Кондиціонер - як показав досвід перебування українського контингенту в Іраку - вкрай необхідний при виконанні завдань на бойовій техніці.
На бронетранспортері також встановлені пристрої захисту від впливу проникаючої радіації при вибухах ядерних боєприпасів, для захисту від отруйних речовин, бактеріальних засобів і від радіоактивного пилу при русі бронетранспортера по зараженій місцевості.
На бронетранспортері встановлений дистанційно керований безлюдний бойовий модуль під назвою «Штурм» вагою 1,3 тонни. Ефективне застосування «штурмового» озброєння забезпечує прицільно-спостережний комплекс і система управління вогнем під назвою «Трек». В комплекс «Трек» може бути інтегрована тепловізійна камера. При цьому дальності виявлення і розпізнавання цілі залежать від характеристик вибраної камери.
На БТР-3е також встановлена панорамна-оглядова відеокамера. При необхідності вона висувається на спеціальному штоку над бойовим модулем і забезпечує екіпажу круговий огляд навколо машини в ближній зоні. Подібна «дрібниця» може виявитися вкрай необхідною і рятівної річчю - особливо в міських умовах

0

311

http://images.vfl.ru/ii/1443047103/13638f2c/9975266_m.jpg

Бронетранспортер БТР-4
БТР-4 розроблений і виготовлений в ініціативному порядку Казенним підприємством «Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. Морозова ».
БТР-4 призначений для транспортування особового складу мотострілкових підрозділів і їх вогневої підтримки в бою. БТР використовується для оснащення підрозділів, здатних вести бойові дії в різних умовах, у тому числі в умовах застосування противником зброї масового ураження. БТР може бути базовою машиною для оснащення спеціальних сил швидкого реагування і морської піхоти. БТР може виконувати поставлені завдання як в світлу частину дня, так і вночі, в різних кліматичних умовах, на дорогах з різним покриттям і в умовах повного бездоріжжя. Діапазон робочих температур навколишнього повітря від -40 до +55 ° С.
Подібна компоновка дозволяє швидко трансформувати бойове і десантне відділення без зміни компонувальних рішень по силовій установці і трансмісії для створення широкого сімейства машин. Вантажопідйомність шасі бронетранспортера дозволяє створювати не тільки варіанти виконань і сімейство машин, але і встановлювати додаткову броньовий захист проти автоматичних малокаліберних гармат.
БТР відповідає перспективним вимогам Міністерства оборони України щодо бронетехніки такого класу. Компонування БТР-4 повністю відрізняється від усіх раніше створених вітчизняних БТР (БТР-60/70/80/90).
БТР-4 має три відділення: переднє - відділення управління, середнє - моторно-трансмісійне відділення, заднє - бойове і десантне відділення. Відділення управління розміщено в передній частині корпуса, силове відділення розташоване з лівого боку за спиною водія і забезпечено проходом по правому борту в десантне відділення. Далі розміщено десантне відділення з двостулковими дверима для висадки десанту. Для командира і водія двері в бортах з вбудованими куленепробивними склоблоками. Лобове скло також представляє собою куленепробивні склоблоки, які можуть закриватися броньованими кришками. Бойова маса БТР-4 в базовому варіанті складає 17 тонн (19.3 тонни з модулем «Грім»), у варіанті з додатковим бронюванням вага може досягати 27 тонн (захист від снарядів 30-мм гармат). Десант БТР-4 становить вісім осіб і троє членів екіпажу.
На БТР-4 можуть бути встановлені різні типи універсальних бойових модулів з винесеним озброєнням, розроблені для легких бойових броньованих машин. Силова установка складається з двотактного дизеля 3ТД потужністю 500 к.с. з автоматичною гідромеханічною трансмісією. За бажанням замовників можлива установка двигуна фірми Deutz потужністю 489 або 598 к.с.
БТР-4 може працювати в широкому діапазоні зовнішніх умов - при температурі від -40 до + 55 градусів, в умовах підвищеної запиленості, може пересуватися по дорогах з твердим покриттям з максимальною швидкістю до 110 км/год. або по бездоріжжю, а також вплав долати водні перепони зі швидкістю до 10 км/год. На базі БТР-4 можливий випуск машин різного призначення: машини вогневої підтримки, командирської, санітарної, зенітної, бойової розвідувальної машини або ремонтно-евакуаційної машини.

0

312

http://images.vfl.ru/ii/1443047370/a747fa9a/9975275_m.jpg

Багатоцільовий тягач легкий броньований МТ-ЛБ
МТ-ЛБ - «багатоцільовий тягач легкий броньований» - є однією з найбільш вдалих і популярних броньованих машин ХХ сторіччя. МТ-ЛБ розроблявся Конструкторським бюро Харківського тракторного заводу в 1950-ті як багатоцільовий тягач для нових артилерійських систем. Армії був потрібний броньований тягач з низьким силуетом, з високими характеристиками рухливості, здатний не тільки буксирувати артилерійську систему, але і перевозити під прикриттям броні її розрахунок і боєкомплект. Проте створена на ХТЗ машина виявилася настільки вдалою, що за її вихідним призначенням незабаром побачилися і багато інших. Тягач перетворився на універсальну базу, на якій було побудовано ціле сімейство бойових і допоміжних броньованих машин. На базі МТ-ЛБ були створені машини управління для різних родів військ, самохідно-артилерійські установки і установки самохідних зенітних і протитанкових ракетних комплексів і навіть авіатранспортабельні дорожньо-землерийні машини. Однак, навіть такі вдалі машини мають свій ресурс і свої межі.
КБ ХТЗ розробило комплекс заходів з модернізації МТ-ЛБ, акцентувавши увагу на трьох основних напрямках: рухливість, вогнева міць, захищеність. Що стосується рухливості, то харків'янам вдалося збільшити запас ходу по ґрунтовій дорозі до 800 км, а максимальну швидкість по шосе підняти до 70 км/год., на плаву - до 7 км/год. Такі показники були досягнуті за рахунок установки потужного двигуна ЯМЗ-238Б (310 к.с.) і вдосконаленої трансмісії з гідрооб'ємною передачею в механізмі повороту. Також збільшена енергоємність підвіски і кліренс - до 500 мм. Крім того, був встановлений додатковий підтримуючий ролик на гусеницях, а також дискові гальма. Важливим є також поліпшення умов роботи водія за рахунок збільшення обсягу відділення управління, заміни важелів штурвалом, зниження зусиль на органах управління, установки зручного сидіння і підвищення ефективності системи обігріву.
Вогневу міць нової МТ-ЛБ просто не можна порівнювати з «класичною» моделлю. Замість 7,62-мм кулемета ПКТ на модернізованому варіанті встановлюється універсальний стабілізований бойовий модуль, створений ХКБМ ім. Морозова. До складу модуля входять 30-мм автоматична гармата, спарений 7,62-мм кулемет, пускова установка ПТУР, автоматичний гранатомет. Кути наведення по вертикалі становлять від -10 до +60, по горизонту - 360. Природно, що все це озброєння має сучасну систему управління вогнем, що перетворює МТ-ЛБ у грізну бойову машину.
Захищеність нової МТ-ЛБ підвищена шляхом посилення протимінної стійкості і балістичного захисту корпусу в місцях розміщення екіпажу. Наприклад, під водієм встановлюється подвійне днище. Машина обладнується також антикумулятивним захистом - підвішуються бортові екрани, які істотно підвищують захищеність екіпажу і десанту. Крім того, засобами захисту служать додаткові паливні баки, встановлені на корпусі. Зсередини МТЛБ захищається кевларом, що істотно підвищує захищеність екіпажу і десанту. Завдяки спеціальним фарбам значно знижена помітність в оптичному, інфрачервоному і радіолокаційному діапазонах.
Новий МТ-ЛБ (який іноді називають МТ-ЛБР6) призначений для підрозділів сухопутних військ, що беруть участь в миротворчих, антитерористичних операціях, супроводу військових колон і т.д., особливо в складних умовах бездоріжжя в гірській, болотистій і пустельній місцевостях, в різних кліматичних зонах при температурах від -45 до +50 Цельсія. Ця машина вагою 13,2 т, що вміщає екіпаж 3 людини і десант 7 осіб, є авіатранспортабельною і плаваючою, що є перевагою при використанні в миротворчих операціях.
Потреба української армії в модернізації декількох тисяч МТ-ЛБ, які перебувають у складі ВСУ, постійно зростає. Як росте і експортний потенціал розробки ХТЗ. За офіційними даними, на сьогоднішній день, на озброєнні армій 42 країн світу знаходиться близько 50 тис. МТ-ЛБ. Весь цей «бронепарк» необхідно модернізувати і удосконалювати. Україна має всі шанси бути основним підрядником з приведення застарілих, але все ще ефективних машин до сучасних вимог. Зокрема, за кордон уже експортувалися модернізовані на ВАТ «Харківський тракторний завод» бронетранспортери МТ-ЛБ з бойовим модулем «Шквал». У свою чергу, КП "Харківське конструкторське бюро з машинобудування імені О.О. Морозова "пропонує модернізацію МТЛБ з метою забезпечення ефективної вогневої мощі, допомогу в установці модуля озброєння, що включає 30-мм гармату, 7,62-мм кулемет, 2 прицілу, а також систему постановки димової / аерозольної завіси.

0

313

RA написал(а):

http://nfwwcz3fom.oztgyltsou.cmle.ru/ii/1443043741/6c20fdd8/9975062_m.jpg




БМП-1УМ

Форма новая , формы старые  :rofl:
Я о воине возле БМП ...

0

314

RA
Ромка,хватит нас запугивать броней!!!)))

+1

315

VASO написал(а):

RA
Ромка,хватит нас запугивать броней!!!)))

Не мешай ему. Я уже начинаю верить, что ВСУ- сильнейшая армия в Европе и одна из мощнейших армий мира  :D .
А в каком кол-ве существуют эти шедевры оборонки?

0

316

VASO написал(а):

Ромка,хватит нас запугивать броней!!!)))

Та да... технологии передовые...  o.O Выставка называется "Как из говна слепить цацку... очевидное и невероятное..." :tomato:

Единственное что заслуживает внимание это БТР-3е и БТР-4... но их слишком мало... катастрофически мало...

Отредактировано romeo (2015-09-24 10:04:53)

0

317

Гарик написал(а):

А в каком кол-ве существуют эти шедевры оборонки?

Знаю одно.Их в разы меньше ,чем "Фаготов" и "Конкурсов" :D

0

318

VASO написал(а):

Ромка,хватит нас запугивать броней!!!)))

Смотрю на эти вещи через призму их будущего использования против сейм-джихаддистов, гей-джигаддистов, рейх-ждихаддистов, так что это не запугивание. Хоть какие-то положительные сдвиги в армии, в прошлом году это было не войско, а нечто больше похожее на сомалийских пиратов.

0

319

RA написал(а):

в прошлом году это было не войско, а нечто больше похожее на сомалийских пиратов.

Эволюция мля! :D

0

320

Гарик написал(а):

А в каком кол-ве существуют эти шедевры оборонки?

romeo написал(а):

Единственное что заслуживает внимание это БТР-3е и БТР-4... но их слишком мало... катастрофически мало..

Их уже очень много и другой новой (обновленной) - тоже. Сколько не скажу, вдруг
http://images.vfl.ru/ii/1443080927/f3b52ff2/9976942_m.jpg

0

321

RA написал(а):

Их уже очень много и другой новой (обновленной) - тоже.

Если их хотя бы 500 (БТР-3е БТР-4) это уже разговор... иначе это не много... подобной техники очень много надо...

0

322

RDS написал(а):

Знаю одно.Их в разы меньше ,чем "Фаготов" и "Конкурсов"


Это ни к чему....
"Утес" разбирает любую технику из перечисленной.

romeo написал(а):

Единственное что заслуживает внимание это БТР-3е и БТР-4...

.

Категорически согласен

0

323

romeo написал(а):

Единственное что заслуживает внимание это БТР-3е и БТР-4... но их слишком мало... катастрофически мало...

" Напомним, контракт между "Укрспецэкспортом" и Ираком был заключен в 2009 году. Эту сделку назвали самой крупной в истории независимой Украины. Кроме 420 БТРов наша страна обязалась поставить арабам танки и самолеты на общую сумму $ 2,4 млрд. До начала 2013 года Ирак по этому контракту получил лишь 88 бронетранспортеров (двумя партиями — 26 были отгружены в апреле 2011 года и 62 — в октябре 2012 года). Последняя партия из 42 машин, которую этой весной доставило в порт Умм-Каср судно SE Pacifica (флаг Сингапура, владелец - White Whale Shipping), оказалась бракованной. Как писало ZN.UA, принимающая сторона обнаружила трещины в корпусе БТРов (дефекты были выявлены еще на машинах второй партии, поставленных в октябре 2012 года) и наотрез отказалась выгружать БТРы на берег. Судну пришлось стать на якорь посреди Персидского залива. "

http://zn.ua/UKRAINE/zabrakovannye-irak … 5908_.html

Насколько мне известно , корпуса на Украине так и не научились делать .
Собственно и поэтому тоже , сейчас берут старые машины с хранения и на базе их корпусов делают новую технику .

0

324

С приваренным к броне забором выдерживают до 4 РПГ, и совим ходом уходят.

0

325

RA написал(а):

С приваренным к броне забором выдерживают до 4 РПГ, и совим ходом уходят.

Кто? и Куда?!

0

326

ДЕЗЕРТИР написал(а):

Кто? и Куда?!

Они и оттуда  :D

0

327

RA написал(а):

Они и оттуда


Зачем лупить из РПГ, если можно из пулемета разобрать.... и 4 попадания из "Вампира" уверен, не один танк не выдержит.... ни то что БРТ с кроватями.

0

328

RA написал(а):

С приваренным к броне забором выдерживают до 4 РПГ, и совим ходом уходят.

http://img12.nnm.ru/1/b/9/f/0/f5be323fa7bab65ae9941b08aff.jpg

0

329

ДЕЗЕРТИР написал(а):

из пулемета

ДЕЗЕРТИР написал(а):

из "Вампира"

я за РПГ писал.

0

330

RA написал(а):

я за РПГ писал.

Учим мат. часть..... РПГ-29 "Вампир" :dontknow:

0


Вы здесь » Donfish.org: Рыбалка в Донбассе » Беседка » Оружие