Donfish.org: Рыбалка в Донбассе

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Donfish.org: Рыбалка в Донбассе » Беседка » Оружие


Оружие

Сообщений 331 страница 360 из 997

331

ИНЕ это какой-то неправильный РПГ  :D

0

332

RA написал(а):

ИНЕ это какой-то неправильный РПГ

Обычный РПГ-30  :dontknow:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/09/РПГ-30-Крюк.jpg

0

333

ИНЕ написал(а):

Обычный РПГ-30

RA написал(а):

С приваренным к броне забором выдерживают до 4 РПГ, и совим ходом уходят.

имел ввиду такие
http://images.vfl.ru/ii/1443085603/ee1e64aa/9977592_m.jpg

0

334

ДЕЗЕРТИР написал(а):

БРТ с кроватями.

:crazyfun:

0

335

Без волыны сейчас ни как  :dontknow:
http://images.vfl.ru/ii/1443089122/01a0ef39/9978158_s.jpg

http://images.vfl.ru/ii/1443089173/a9291a92/9978162_s.jpg

0

336

:crazyfun:
Рисанулся перед пацанами...

0

337

http://images.vfl.ru/ii/1443089397/abc0136f/9978183_m.jpg

KrAZ Feona

0

338

http://images.vfl.ru/ii/1443089544/f9a5de2e/9978196_m.jpg

Основний бойовий танк Т-84 "Оплот"

Основний бойовий танк Т-84 "Оплот" створений в 1994 р на основі танка Т-80УД, але відрізняється від нього рядом удосконалень. Зокрема, новою зварювально-катаної вежею; вбудованого динамічного бронею нового покоління; двигуном потужністю 1200 к.с. замість 1000-сильного двигуна, встановленого на Т-80УД; тепловізійним прицілом, а також рядом інших систем, якісно поліпшили вогняні, ходові та захисні властивості танка.

"Оплот" є результатом багаторічної діяльності з конструювання танків Харківського конструкторського бюро з машинобудування імені О.О. Морозова. Компонування танка «Оплот» - традиційне. Відділення управління знаходиться в носовій частині, бойове відділення - в центрі, а моторно-трансмісійне відділення - в кормовій частині машини. Екіпаж Т-84 - три людини. Головна зброя танка «Оплот» - 125-мм гладкоствольна гармата КБА3, стабілізована у вертикальній і горизонтальній площинах. Автомат зарядження розташований в кормовій частині башти і виконаний у вигляді автономного броньованого модуля.
Особливістю танка є наявність керованого озброєння, яке дозволяє вести вогонь з гармати керованою ракетою «Комбат» українського виробництва з лазерним наведенням і уражати цілі на відстанях до 5000 м.
Т-84 має комбіновану систему захисту, що включає в себе пасивну броню, вбудований динамічний захист і низку інших пристроїв захисту танка, оптимізованих проти сучасних засобів ураження танків і значно знижують уразливість танка від всіх видів протитанкових засобів. На передній частині корпусу і башти танка «Оплот» встановлений вбудований динамічний захист новітнього покоління типу «Ніж» вітчизняної розробки. «Тандем» пасивної броні і вбудований динамічний захист забезпечують «Оплот» захист від найсучасніших протитанкових засобів. Для того, щоб ефективно протистояти високоточним засобам ураження противника, що використовують лазерну систему наведення, на танку також встановлений комплекс оптико-електронної протидії «Варта». Екіпаж і внутрішнє обладнання танка захищене спеціальною системою від впливу ядерної зброї, радіоактивного пилу, отруйних і бактеріологічних речовин. Танк має анти-радарне покриття. Крім того, башта танка оснащена гумовими щитками, звисаючими з передньої частини вежі, що знижують помітність «Оплоту» для радарів. Для зниження помітності танка може бути застосована вітчизняна маскувальна конструкція «Контраст».
Двигун танка «Оплот» 6ТД-2 потужністю 1200 к.с. здатний ефективно працювати в будь-яких погодних умовах, у тому числі при високих температурах навколишнього середовища. Хоча 6ТД-2 є дизельним двигуном, він також може працювати на інших типах палива, в тому числі на бензині, гасі, паливі для дизельних двигунів або їх суміші в будь-якій пропорції. Місткість внутрішніх паливних баків танка становить 700 літрів. Ще 440 літрів палива перебувають у паливних баках, розташованих на надгусеничних полицях. Запас ходу по паливу - 400 км. Для збільшення запасу ходу на кормі танку можуть монтуватися дві скидні при необхідності бочки з запасом палива по 200 літрів кожна. Повітрязабірний пристрій двигуна дозволяє танку долати водні перешкоди глибиною до 1,8 м без підготовки. Дах моторно-трансмісійного відділення оснащений спеціальними теплоізоляційними пристроями для зниження теплової помітності танка. Підвіска «ходова» частина - торсіонна. Гусениці - металеві або зі знімними гумовими асфальтоходними башмаками.
Крім танка Т-84 "Оплот", існує також версія Т-84-120 "Ятаган". Цей танк був створений в 2000 р При його розробці використовувалися технічні рішення, перевірені при модернізації танка Т-72-120, на якому вперше був застосований новий автомат заряджання для гармати, розміщений в ізольованому автономному відсіку в кормі башти. Танк озброєний 120-мм гарматою - пусковою установкою, що відповідає стандартам НАТО. Цей танк готувався для участі в турецькому танковому тендері і передбачав також установку приладів прицілювання закордонного виробництва. «Ятаган» легко впізнати за збільшеними - майже до землі - бортовим екранам, нижня частина яких виконана з гуми.

0

339

http://images.vfl.ru/ii/1443089696/b3326978/9978203_m.jpg

Боевое багги,  за основу был взят транспортер переднего края Луаз. Идею взяли у Израильтян.

0

340

http://images.vfl.ru/ii/1443090544/80683d96/9978290_m.jpg

Комплекс активного захисту «Заслон»

Комплекс активного захисту (КАЗ) «Заслон», створений Державним підприємством «Базовий центр критичних технологій «МІКРОТЕК», призначений для захисту окремих рухомих і стаціонарних об'єктів від всіх типів ручних протитанкових гранатометів, протитанкових керованих і некерованих ракет, артилерійських кумулятивних і бронебійних снарядів зі швидкостями підльоту до цілі 70-1200 м / с. КАЗ «Заслон» має систему виявлення з мінімально необхідним радіусом дії, добре завадозахищений, малопомітний і високоефективний на полі бою.

КАЗ «Заслон» має автономну модульну структуру і без істотних внесень в конструкцію може бути встановлений на будь-які танки, легкі і важкі броньовані машини і стаціонарні об'єкти. Установка КАЗ «Заслон» на бронетехніку не збільшує габаритів носія. Загальна вага системи залежить від необхідного рівня захисту, тобто від кількості встановлюваних на об'єкт модулів (зазвичай від 3 до 6) при вазі одного модуля від 50 до 130 кг. Комплекс активного захисту «Заслон» при установці на танк складається з пульта управління в башті, а також модулів захисту, в кожному з яких знаходиться по два боєприпаси з уражаючими елементами. На танку розміщується кілька таких модулів, при цьому чотири з них розміщуються на надгусеничних нішах танка, що забезпечує прихованість такої установки. У самому боєприпасі, окрім уражаючих елементів, також знаходиться радар виявлення цілі, що працює в міліметровому діапазоні. А в самому броньованому корпусі модуля, що забезпечує захист блоку КАЗ від куль стрілецької зброї і осколків, знаходиться і висувний пристрій. Його електродвигуни висувають боєприпаси з похідного в бойове положення після приведення системи в робочий режим екіпажем танка. Після включення комплексу радар виявлення цілі кожного боєприпасу безперервно випромінює сигнал на дистанцію приблизно 2-2.5 м. Радарний датчик пропонує охоплення в 150-180 градусів по азимуту і с - 6 до +20 градусів по висоті, і в разі появи в цій області атакуючого об'єкта здійснюється підрив захисного боєприпасу, який створює кругове уражувальне поле високошвидкісних осколків. Після підриву одного боєприпасу з модуля в бойове положення висувається другий.

Модулі КАЗ «Заслон» мають боєприпаси захисту, які не потребують вистрілювання назустріч цілі. Це забезпечує «Заслону» виграш у часі реакції на загрозу і можливість перехоплення високошвидкісних цілей. Так, швидкодія «Заслону» порівняно з «Ареною» становить 0.001-0.005 проти 0.07 секунди. Під впливом вибухової хвилі і високошвидкісних осколків боєприпасів захисту «Заслону» кумулятивні снаряди противника детонують або змінюють траєкторію. А атакуючі боєприпаси з цільним металевим корпусом в осколковій хмарі КАЗ «Заслон» змінюють свою траєкторію і або проходять поза зоною захищуваного об’єкта, або зустрічаються з основним бронюванням під кутом, що зводить нанівець здатність уражуючого елемента заподіяти шкоду танку. КАЗ «Заслон» забезпечує захист об'єкта від атакуючих зверху протитанкових засобів ураження.

Важливою особливістю захисту «Заслону» є можливість його комплексування з динамічним захистом. Система «Заслону» також може бути використана і для захисту легких броньованих машин. Більш того, вже перевірено ефективність їх захисту від простих бронебійних і бронебійних підкаліберних снарядів малокаліберних гармат. Полегшений активний захист «Заслону-Л» представляє собою знімні модулі разового використання. Два модуля розміщуватиметься на верхній лобовій частині БМП-3 і два - по бортах у вбудованому варіанті. Полегшений «Заслон» ефективний проти гранат РПГ-7 і РПГ-9 і протитанкової керованої ракети (ПТКР).

0

341

http://images.vfl.ru/ii/1443090669/c3099362/9978313_m.jpg

Наземний мобільний комплекс радіопридушення ліній наведення авіації «Лиман»

Актуальність ефективної протидії авіації останнім часом різко зросла - пропорційно значущості пілотованих засобів в сучасних збройних конфліктах. Донецьким НДІ комплексної автоматизації розроблений наземний мобільний комплекс радіопридушення ліній наведення авіації «Лиман». Комплекс призначений для захисту сухопутних об'єктів від ударів авіації противника радіозаглушенням її ліній наведення з повітряних і наземних пунктів управління в діапазонах частот 225-400 і 960-1215 МГц.

Комплекс «Лиман» складається з наступних частин:

станції радіорозвідки і контролю;

від 4 до 8 станцій придушення діапазону 225-400 МГц (СП1);

від 4 до 8 станцій придушення діапазону 960-1215 МГц (СП2).

Кількість використовуваних станцій коливається в залежності від поставленого завдання (до 16 од.). Апаратура встановлюється на базі шасі вантажівок КАМАЗ, «Урал», КРАЗ, ЗІЛ та інших подібних. Також можливий варіант з встановленням станції на БТР-70. Однак платформи - лише несуча основа, самі ж станції являють собою складний комплекс антен, лічильників, з'єднувальних приладів, прийомних пристроїв, підсилювачів і перетворювачів. При цьому кожна зі станцій придушення має можливість і для автономної роботи. Завдяки «Лиману» зрив наведення і взаємодії авіації противника відбувається вже в початковій стадії повітряної операції. «Лиман» виявляє і класифікує авіаційні радіосигнали зв'язку і управління, визначаючи приналежність об'єктам придушення, а також сигнали радіоканалу повітряного пункту управління на дистанції до 450 км. Бортові радіозасоби противника надійно придушуються на дистанціях до 200 км. Час реакції станції завад вкрай мало - інтервал від початку випромінювання радіоканалу до початку випромінювання завади не перевищує 3 мілісекунди. Максимальна зона придушення - 200х200 км. Але це при ідеальній висоті польотів - 4000 км. На висотах польотів близько 1000 км дальність придушення зменшується, однак становить не менше 100 км; на висотах близько 500 м - не менше 70 км.

Розроблені в Україні станції є унікальним і універсальним засобом виведення з ладу радіоапаратури противника, що забезпечує значне зниження ефективності бойового застосування авіації протиборчої сторони.

0

342

http://images.vfl.ru/ii/1443091070/a2d4c360/9978360_m.jpg

Комплекс захисту мобільних і стаціонарних об'єктів від радіокерованих мін та вибухових пристроїв «Гарант»

Державне підприємство «Науково-дослідний інститут комплексної автоматизації» (ДП НДІКА) створило ефективну систему захисту броне- та автомобільної техніки від радіокерованих мін та вибухових пристроїв. Комплекс «Гарант» призначений для захисту мобільних об'єктів (як автомобільних колон в русі, так і одиночних автомобілів, танків, бронетехніки), а також стаціонарних об'єктів від вибухових пристроїв. Забезпечення захисту реалізується шляхом запобігання підриву міни чи іншого вибухового пристрою. Ця задача вирішується завдяки постановці потужної загороджувальної радіоперешкоди у всьому діапазоні частот, в якому можливе застосування радіоліній контролю «на підрив» вибухового пристрою. Дія випромінювання здатна прикривати пересування автомобільних колон.

В комплекс «Гарант» входять 3 блоки придушення радіоліній (БПРЛ-1, БПРЛ-2, БПРЛ-3 відповідно). Кожен з трьох БПРЛ складається з чотирьох передавачів сигналів завад і однієї уніфікованої, високоефективної штирьовою широкосмугової антени з круговою діаграмою спрямованості в горизонтальній площині. Таким чином, комплекс в цілому має 12 радіопередавачів - постановників завад (діапазон частот випромінювання сигналів завад розділений на 12 смуг) і всього 3 антени.

Комплекс «Гарант» є у своєму роді унікальною системою, в чому перевершує закордонні аналоги. Використовувані широкосмугові штирові антени за своїми характеристиками не мають зарубіжних аналогів і є головною «родзинкою» системи. У зарубіжних системах, зокрема, французького виробництва, кожна смуга частотного діапазону (кожен радіопередавач) забезпечується своєю власною антеною. Таким чином, система в цілому має 12-14 антен, в той час як «Гарант» - всього 3. Комплекс «Гарант» можна встановити на будь-якому транспортному засобі (автомобіль, БТР, танк і т.д.). Тоді як іноземні (російські, німецькі, французькі) системи захисту від керованих мін монтуються на базі окремого автомобіля. В штатному варіанті комплект системи вже містить складові для його установки на автомобіль марки «КамАЗ». У той же час, за бажанням замовника, в комплект може бути включено обладнання для установки на будь-який тип транспортного засобу в залежності від умов подальшого застосування. Зокрема, система «Гарант» встановлювався на вітчизняні танки для відпрацювання методик захисту бронетехніки від керованих мін.

В штатний комплект системи «Гарант» входять 3 блоки живлення для кожного БПРЛ. Блок живлення являє собою стандартну коробку з акумуляторними батареями. У той же час, кожен БПРЛ системи адаптований для використання блоків живлення незалежно від їх типу і виробника. Вибір потужності випромінювання постановників завад зроблений оптимально, виходячи з максимального зменшення негативного впливу радіовипромінювання на особовий склад і, в той же час, необхідності ефективного придушення радіоприймачів вибухових пристроїв. Маса кожного з БПРЛ разом з відповідною антеною не більше 16,4 кг. Висота антен в робочому стані 2880 мм, 2500 мм, 800 мм для БПРЛ-1, БПРЛ-2, БПРЛ-3 відповідно. Електроживлення БПРЛ здійснюється напругою 12 В від блоку живлення або від зовнішньої мережі напругою 11,5 - 14 В. Блок БЖ виконаний на базі двох акумуляторних батарей, які забезпечують безперервну роботу на випромінювання кожного з БПРЛ (при включенні одночасно чотирьох його передавачів) не менше 1 год. На замовлення виріб може комплектуватися спрямованими широкосмуговими антенами для роботи в стаціонарних умовах при обслуговуванні обмеженого просторового сектора.

0

343

http://images.vfl.ru/ii/1443093062/e621f33c/9978691_m.jpg

Комплекс радіоперешкод наземним засобам зв'язку «Мандат-Б1Е»

0

344

http://images.vfl.ru/ii/1443093135/740ccc9b/9978697_m.jpg

КРАЗ 255б

0

345

http://images.vfl.ru/ii/1443093371/121e5a9f/9978748_m.jpg

Бронеавтомобиль с противоминной защитой (MRAP) "Годзилла"

0

346

http://images.vfl.ru/ii/1443093655/afee7545/9978785_m.jpg

KRAZ Cougar или горный лев в степях Украины

0

347

http://images.vfl.ru/ii/1443093773/024220ba/9978813_m.jpg

Мобільна тропосферна станція Р-423-1М

Мобільна цифрова тропосферна станція призначена для побудови тропосферних ліній зв'язку в умовах важкопрохідної місцевості, в надзвичайних ситуаціях (землетруси, повені та інших стихійних лихах), при виході з ладу провідних ліній зв'язку. Використовується в стратегічних, оперативних і тактичних ланках управління військами.

0

348

http://images.vfl.ru/ii/1443093887/6ff7bf44/9978846_m.jpg

KrAZ MPV (Shrek One)
Машина достаточно известная. Броневик с противоминной защитой.
Существует три стандартных варианта :
-транспортер
-мед машина
-машина разминирования (с манипулятором)

0

349

http://images.vfl.ru/ii/1443094051/d530cb2d/9978870_m.jpg

Бортовий автомобіль КрАЗ В12.2МЕХ призначений для перевезення різних вантажів і людей, буксируванню транспортних та спеціальних причепів, а також літаків на аеродромах і експлуатації дорогами всіх категорій та бездоріжжю.
Автомобіль впевнено працює в діапазоні температур від -50 до +60 0С на висоті до 5 тис. м над рівнем моря, долає водяні перешкоди глибиною до 1,0 м, снігове покриття до 0,6 м.
Обладнаний системою централізованої підкачки шин, що забезпечує високу прохідність по ґрунтах з низькою несучою властивістю.
За замовленням споживача автомобіль може бути виконаний як з лівостороннім, так і з правостороннім кермовим управлінням. Основні вузли та агрегати автомобіля можуть бути захищені локальним бронезахистом.

0

350

http://images.vfl.ru/ii/1443094172/b997eae7/9978881_m.jpg

Рухома авторемонтна майстерня КрАЗ-6322-056 «Майстер» призначена для технічного обслуговування та поточного ремонту пошкодженої автомобільної техніки в складних дорожніх умовах. Обладнана маніпулятором та іншими ремонтними засобами.
Автомобіль впевнено працює в екстремальних природних, кліматичних та дорожніх умовах всіх континентів в діапазоні температур від -50 до +60 0С на висоті до 5 тис. м над рівнем морядолаючи водяні перешкоди глибиною до 1,5 м, снігове покриття до 0,6 м.
Обладнаний системою централізованої підкачки шин, що забезпечує високу прохідність по ґрунтах з низькою несучою здатністю.
По замовленню споживача автомобіль може бути виконаний як з лівостороннім, так і з правостороннім кермовим управлінням.

0

351

ВНИМАНИЕ!!!! ВНИМАНИЕ!!!!

кто бы сомневался)))

http://images.vfl.ru/ii/1443094557/95c0234d/9978981_m.jpg

«Армата» является копией харьковского танка «Молот»

Украинские эксперты и средства массовой информации утверждают, что новейший российский танк Т-14, разработанный на базе унифицированной платформе «Армата», является копией харьковского опытного танка Объект 477 «Молот».

Отмечается, что якобы компоновка нового российского танка во многом напоминает украинскую разработку, сообщает портал military-informant.com.

Работы по объекту 477 «Молот» начались в Харькове в начале 80-х годов прошлого века. В конце 80-х появились первые, достаточно сырые, опытные образцы. В течении 90-х, не смотря на почти полное отсутствие финансирование, работы по этой машине продолжались. Дальше информация по этой машине не попадалась, не известно, на какой стадии готовности она находится сейчас. некоторые источники сообщают о заинтересованности данным танком Иорданией, которая в свое время предпринимали попытки по строительству танка с необитаемой боевой частью. В 90-х годах даже представители Иордании посещали Харьков где им был показан прототип танка «Молот».

Из тех ТТХ, которые попались по этой машине, известно, что на неё планировалась установить 152 мм пушку (кстати, в Украине разработана и демонстрируется на различных выставках 152 мм танковая пушка) в необитаемой башне. Боекомплект должен был составить 34 снаряда. Танк должен был быть оснащён самой современной комбинированной многослойной бронёй, и естественно, динамической защитой. На танке также, скорей всего, должен был быть установлен комплекс активной защиты и радиоэлектронного подавления — «Штора».

По тем данным, которые попались в сети, на Молоте устанавливался 1500 сильный дизель, скорей всего форсированный вариант дизеля 6ТД.

Данные ТТХ во многом схожи с перспективным российским танком Т-14 «Армат», но есть ряд принципиальных отличий.

0

352

http://images.vfl.ru/ii/1443094750/2eadccde/9979052_m.jpg

Автомобіль високої прохідності КрАЗ-5233ВЕ «Спецназ» та його модифікації призначений для оперативної доставки особового складу військових частин, підрозділів спеціального призначення та миротворчих сил ООН, а також різного обладнання, артилерійських систем калібром до 152 мм, комплексів зв'язку і радіоелектронної боротьби в екстремальних природних, кліматичних і дорожніх умовах всіх континентів.
Автомобіль впевнено працює в діапазоні температур від -50 до +60 0С на висоті до 5 тис. м над рівнем моря, долаючи водяні перешкоди глибиною до 1,5 м, снігове покриття до 0,6 м.
Обладнаний системою централізованої підкачки шин, що забезпечує високу прохідність по ґрунтах з низькою несучою здатністю, а також лебідкою для самовитягування та буксирування різних транспортних засобів з тягою на тросі до 12 тон.
По замовленню споживача автомобіль може бути виконаний як з лівостороннім, так і з правостороннім кермовим управлінням. Основні вузли та агрегати можуть бути захищені локальною бронею.

0

353

RA написал(а):

КРАЗ 255б

А чо с номерами РФ???? :D

0

354

Роман написал(а):

А чо с номерами РФ????

Деньги не пахнут  :dontknow:

0

355

http://images.vfl.ru/ii/1443096092/f4caf340/9979278_m.jpg

http://images.vfl.ru/ii/1443096130/cf8a27cb/9979288_m.jpg

Автомобілі КрАЗ-6322РА-01(02) «Бастіон» - бойові комплекси РСЗО в складі автомобіля-шасі КрАЗ-6322 і артилерійської частини - реактивної системи залпового вогню БМ-21 «Град», реактивної системи залпового вогню 9К57 «Ураган».

0

356

http://images.vfl.ru/ii/1443096780/9627a19c/9979418_m.jpg

Автомобіль-шасі високої прохідності КрАЗ-63221 РЕБ-02 «Радист» призначений для монтажу різних комплексів зв'язку, таких як радіорелейний, тропосферний, космічний, радіозв'язок, що служить для організації різних видів зв'язку в польових умовах.
Автомобіль впевнено працює в екстремальних природних, кліматичних та дорожніх умовах всіх континентів в діапазоні температур від -50 до +60 0С на висоті 4,5 тис. м над рівнем моря, долає водяні перешкоди глибиною до 1,5 м, снігове покриття до 0,6 м.
Обладнаний системою централізованої підкачки шин, що забезпечує високу прохідність по ґрунтах з низькою несучою здатністю, а також лебідкою, з натугою до 12 т, для само витягування, витягання транспортних засобів, що загрузли та навантаження важкого вантажу на причеп.
По замовленню споживача автомобіль може бути виконаний як з лівостороннім, так і з правостороннім кермовим управлінням, оснащуватися броньованим захистом кабіни, основних вузлів та агрегатів.

0

357

http://images.vfl.ru/ii/1443097160/182b2218/9979478_m.jpg

Украинские танки Оплот и Ятаган

0

358

http://images.vfl.ru/ii/1443097294/7bbd868c/9979496_m.jpg

Автомобіль-шасі КрАЗ-63221 «Міст» - транспортна база понтонно-мостового парку (ПМП) і важкого механізованого мосту (ВММ) інженерних військ.
ПМП призначений для обладнання мостових переправ довжиною 227 метрів при вантажопідйомності 60 т, або довжиною 382 метри при вантажопідйомності 20 т, а також складання паромів різної вантажопідйомності. До складу ПМП входить 38 спеціально обладнаних автомобілів КрАЗ-63221.
ВММ призначений для устаткування мостових переправ через перешкоди глибиною до 3 м для проїзду гусеничного транспорту вагою до 60 т та колісного з тисненням на вісь до 11 т.
Автомобіль впевнено працює в екстремальних природних, кліматичних та дорожніх умовах всіх континентів в діапазоні температур від -50 до +60 0С на висоті до 5 тис. м над рівнем моря, долає водяні перешкоди глибиною до 1,5 м, снігове покриття до 0,6 м.
Обладнаний системою централізованої підкачки шин, що забезпечує високу прохідність по ґрунтах з низькою несучою здатністю.
По замовленню споживача автомобіль може бути виконаний як з лівостороннім, так і з правостороннім кермовим управлінням, оснащуватися броньованим захистом кабіни, основних вузлів та агрегатів.

0

359

http://images.vfl.ru/ii/1443097470/e6650cef/9979514_m.jpg

Автомобіль КрАЗ-6322 РЕБ-01 «Вартовий» - бойовий комплекс, що складається із шасі КрАЗ-6322 та комплексу дальньої пасивної радіотехнічної розвідки «Кольчуга-М». Забезпечує виявлення та ідентифікацію наземних, повітряних та надводних джерел радіотехнічних випромінювань, що дає можливість забезпечити одночасний супровід до 200 повітряних цілей в межах прямого бачення.
Автомобіль впевнено працює в екстремальних природних, кліматичних та дорожніх умовах всіх континентів в діапазоні температур від -50 до +60 0С на висоті до 5 тис. м над рівнем моря, долає водяні перешкоди глибиною до 1,5 м, снігове покриття до 0,6 м.
Обладнаний системою централізованої підкачки шин, що забезпечує високу прохідність по ґрунтах з низькою несучою здатністю.
По замовленню споживача автомобіль може бути виконаний як з лівостороннім, так і з правостороннім кермовим управлінням, оснащуватися броньованим захистом кабіни, основних вузлів та агрегатів.

0

360

http://images.vfl.ru/ii/1443097651/9fa1f306/9979536_m.jpg

Броньована ремонтно-евакуаційна машина БРЕМ «Атлет» виконана на базі вузлів шасі танка "Оплот", що забезпечує БРЕМ у порівнянні з ним динамічні і мобільні характеристики, необхідний рівень захисту і прохідність.

0


Вы здесь » Donfish.org: Рыбалка в Донбассе » Беседка » Оружие